Reserveer vast de datum voor de

4e "Cuba Adelante Run" op 8 juli 2018!

nieuwe datum volgt

De start van de volwassenen + kinderen, 9 juli 2017

De andere foto's vindt u op de pagina: Foto's

Een aantal foto's zijn gemaakt door Arjanne van Voorst, verslaggever en fotograaf van ViaWeert en ViaNederweert en door Harold Kuepers van Nederweert24.

Uitslagen:

Trailrun 8 km en 16 km.

Startnummer  Trailrun  km               Tijd           Naam                           Plaats

Startnummer  Trailrun  km       Tijd           Naam                     Plaats

Cuba Adelante Run 5,6 - 11,2 - 16,8 km

Startnummer  Aantal km                               Tijd                   Naam             Plaats

Kinderrun 1,5 en 3 km

Startnummer           Aantal km         Tijd                   Naam                 Plaats

3e "Cuba Adelante Run" 9 juli 2017

’s Morgens om 6 uur scheen 't zonnetje al heerlijk. Het aankleden van het plein voor de kerk kon beginnen. Het was weer een spannende morgen; hoeveel deelnemers zouden we dit jaar hebben? Laurens Timmermans had een mooie Trailrun uitgezet door het buitengebied van het Limburgs landschap, de Banen en Houtsberg. Alles was op tijd klaar en rond 9.00 uur kwamen de eerste inschrijvingen. Om kwart voor 10 hadden 60 lopers zich ingeschreven waarvan 6 voor de “Cuba Adelante Run”en 54 voor de “Trailrun”. Een goede opkomst dus.  EHBO en Verkeersregelaars hadden zich ook al gemeld, de koffie stond klaar dus mooi om klokslag 10 uur gaf Mieke het startschot. De temperatuur was inmiddels opgelopen tot zo’n 22 graden met een heerlijk zonnetje. Om half 11 waren de kinderen aan de beurt, ook dit jaar jammer dat zich niet meer kinderen opgegeven hadden. 9 Deelnemers hadden zich ingeschreven waarvan toch weer 7 die ook vorig jaar hadden deelgenomen. We hadden dit jaar voor elke deelnemer een beker beschikbaar dus we hoefden niemand teleur te stellen. Al bij al hadden we een geslaagde “Cuba Adelante Run” dus op naar volgend jaar.  Hierbij wil ik nog een woord van dank uitspreken aan al diegenen die ons elk jaar weer belangeloos helpen met de “Cuba Adelante Run”: Anja en Guido Schoolmeesters, Gerard Berkvens, ons Ellen, Frouke Ronken, Johan Heijnen en Laurens Timmermans en daarbij nog onze sponsoren.

Onze sponsoren:

Klik op de foto voor hun site