HBankrekening: NL07 KNAB 0723 5497 45

We krijgen een andere bankrekening. Zogauw als het         nummer bekend is, vermelden we dit op de website!

1 Augustus 2021

gaan we weer van start met onze goedbezochte muziekmiddag met de welbekende artiesten.

Aangezien de coronaregels vanaf 30 juni zullen gaan versoepelen hebben we besloten deze stap te zetten.

Er dienen wel enkele regels in acht genomen te worden, zie hieronder:

Bezoekers moeten 4 uur vóór toegang een negatieve test doen of moeten een herstel-of vaccinatiebewijs                      kunnen tonen, hierop wordt gecontroleerd!!

Bezoekers hoeven géén 1,5 meter afstand te houden en géén mondkapje te dragen

We doen ons uiterste best om de hygiëne op het evenement te waarborgen, we vragen  dan ook                              uw medewerking hier omtrent.

Wij zijn dan ook niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen.

Het betreden van het evenement is op eigen risico.

Er worden tijdens de optredens foto’s en film gemaakt ter promotie van de stichting.

Het programma ziet er als volgt uit:

De tent gaat open om 13.00 uur, aanvang van het optreden is 14.00 uur.

De optredens worden weer verzorgd door de volgende artiesten:

Kees en Sonja met veel Volendamse muziek,

Gerrie en Ron met veel Golden Oldies en Country,

Eric Baghuis met Elvis en Jack Jersey covers

en onder voorbehoud Franky Stardust, met feestmuziek. Deze artiesten zorgen weer voor een heerlijk middag muziek in alle genres. Zij zullen door geluidstechnicus Mark van der Logt ondersteund worden voor het beste geluid.

Wees er snel bij want het bezoekers aantal is beperkt.

Als vanouds wordt dit evenement weer gehouden in de tuin van Sint Gerardusstraat 30a, 6034 SK, Nederweert-Eind.

De drank zal koud staan en de hapjes weer warm.

De BBQ zal weer verzorgd worden door Aad van                       "Ons Boerenerf" uit Nederweert-Eind.

Na afloop, rond de klok van 18.00 zal er weer een loterij gehouden worden met mooie prijzen van de omliggende middenstand.

Reserveren voor deze middag is noodzakelijk en kaarten á €10,00 dienen besteld te worden door een mail te sturen naar stichtingcubaadelante@gmail.com

U krijgt van ons dan een bevestigingsmail met het bankrekeningnummer voor overboeking.

Hieronder een compilatie van de muziekmiddag van 2019

Wij bedanken onze sponsoren, die het mogelijk maken deze middag te organiseren.

THE EXPLOSION ROCKETS

We hopen dat in 2021 The Explosion Rockets naar Nederweert–Eind kunnen komen. Deze band bestaat al sinds eind jaren vijftig en brengt Rock & Roll zoals Rock & Roll dient te zijn.  Zij treden op in binnen en buitenland, en begeleiden ook bekende artiesten in de Rock & Roll wereld zoals Marc Robinson, Andy Tielman en Chris Montez

Ze brengen nummers van Buddy Holly, Roy Orbison, Elvis, Jerry Lee Lewis, Cliff Richard and the Shadows enz. enz..

Deze avond wordt georganiseerd door stichting “Cuba Adelante” in samenwerking met Café/zaal “ 't Verschil ”.  Er is een grote dansvloer aanwezig en er zijn voldoende zitplaatsen .