Voor een verblijf in Holguin
kunnen wij U de volgende locatie aanbevelen.

Wilt u Cuba een keertje met eigen ogen aanschouwen, laat je niet tegenhouden door wilde verhalen. Het is een gastvrij land met vriendelijke mensen. Altijd behulpzaam en ze nodigen je graag, als je daar voor open staat, uit bij hen thuis.

Casa "Villa Luz"

Hotel/Restaurant "Cuba Libre" in Vijlen (L)
Hun verhaal:

El Rebelde, "de rebel" in het Spaans, is het eigen bier van Cuba Libre. Het is een fris, blond bier met een eigenzinnig en strijdbaar karakter. Het bier staat symbool voor wat Cuba libre is. Altijd hebben wij geloofd in het Cubaanse concept, ook in de tijd dat het echt moeilijk was. Zeker ten tijde van een andere crisis, namelijk de economische crisis vanaf 2008.

Nu in en na de Corona tijd is dat niet anders.

Als bedrijf zijn wij er in geslaagd om van die uitzondering een uniek horecabedrijf te maken. Voorop staat altijd een goede kwaliteit van eten, drinken en gastvrijheid. Inmiddels zijn daar nog 13 hotelkamers bij gekomen. Bovenal staat: altijd in je eigen concept geloven, nooit opgeven en vooruitdenken!

El Rebelde, de rebel van het Heuvelland is powered by Gulpener Brouwerij.
Vormgeving is in handen van Webdesign Have a Byte in Heerlen.

Voor een fijne accomodatie verwijzen wij u graag naar de Casa van Marcia, villa "Luz". Het is rustig gelegen aan de rand van Holguin, ongeveer 1 km. vanaf het centrum. De casa is gelegen op de bovenste verdieping, te bereiken met een wenteltrap. Alles is in zeer nette staat, en heeft een kleine keuken met koelkast en aanrecht, een badkamer, een kleine zitkamer met tv en een slaapkamer met een twee persoons bed en een één persoons bed, voorzien van airco. Buiten is er genoeg ruimte om heerlijk te genieten van een koel briesje in de schaduw. Marcia en haar familie zijn zeer toegankelijk voor een gesprek en zijn vriendelijk in de omgang. Uit eigen ervaring kunnen we u deze casa van harte aanbevelen.

Het adres is: Luis de Feria no. 71A,

entre Frexes y Marti

Telefoon: 0053 53784053

e-mail: marciavaldesinfante@gmail.com

Wilt u doneren voor Stichting "Cuba Adelante", stort dan een bedrag op rekening NL58 TRIO 0320338681

Casa "Villa Lugi"

Ook in Holguin kunnen wij aanbevelen “Villa Lugi”. Deze casa is gelegen in een rustige wijk in het stadsdeel Reparto Luz. De spontane, Engels sprekende, eigenaresse Valentina woont met haar man en zoontje op de benedenverdieping. De  bovenverdieping is met een goed begaanbare trap te bereiken. Er bevinden zich daar 3 kamers waarvan 2 met een gedeelde badkamer/toilet. Alles is in zeer nette staat, netjes betegeld en goed onderhouden. Op het dakterras is er tevens de mogelijkheid om zelf een maaltijd klaar te maken in de gezellige keuken met bar. Vanuit het dakterras is er een mooi uitzicht op Loma de la Cruz.

VILLA LUGI

Calle Fomento 81

Entre calle Sol y calle Colon

Holguin

Mieke en Gerard Rutjens

Sint Gerardusstraat 30a 6034 SK Nederweert-Eind

NL58 TRIO 0320338681

Onze doelstellingen

• INZAMELEN VAN GOEDEREN IN CONTAINER VOOR OVERHEIDSINSTELLINGEN ZOALS WEESHUIZEN, SCHOLEN, BEJAARDENHUIS, ZIEKENHUIS, INSTITUUT VOOR MOTORISCH GEHANDICAPTEN.
  • HULP MET KLEDING EN KINDERKLEDING
  • HULP OP GEBIED VAN PERSOONLIJKE VERZORGING